torsdag, april 16, 2009

Öllöv 2007

Ju närmare vi kommer i tiden, ju mer minns man från tillfällena då bilderna är tagna. Är jag dessutom mindre lat är det ännu bättre. Alltså, nya gamla lägerbilder, denna gång med bildtexter!



Killarnas favoritplats...


Vi upptäckte att sängen var hoppbar, har ett antal sådana bilder.


En bild på mig! Ser lika skrämd ut som vanligt.


TP.
"Vem uppfann nollan?"
"Kristliga Föreningen för Unga Män."


Erik var kraftigt underrepresenterad på bilderna, så här kommer en bild på när han gömmer sig bakom en stol.


Jag, Erik och Tor utmanade varandra att balansera på kanten till trädäcket för att bevisa att vi inte var fulla (Tor lyckades inte). Som ni ser på bilden gick det bättre för mig (jag har inte skaffat skägg, det blåste däremot ohyggligt).

Men var är Hilda och Elisabet, kanske man frågar sig nu? Om man tittar på bilderna kan man lätt få för sig att de tillbringade hela lägret såhär:





2 kommentarer: