fredag, mars 27, 2009

Idag ska LP på läger. Officiellt heter det blockflöjtsläger, men jag tror att det snarare kommer bli äta-för-mycket-vara-uppe-för-sent-läger. Förhoppningsvis hamnar bilder här sen (om nån tar med kamera, jag gör det inte, jag har fotodepression). Litar på Erik i det fallet.

På tal om Erik, så är det han som agerar chaufför ikväll (precis som att Tor agerar bagare och jag agerar diktator). Undertecknad blir hämtad först, så jag får framsätet utan att jag och Tor börjar tjafsa om vem som är längst. Jag har dessutom lovat att inte antasta Erik.

Vi är tillbaka imorgon. Men då tänker vi inte blogga, misstänker jag. Läger är mycket uttröttande, och att blogga trött är ingen bra idé.

Det är därför det här inlägget är så osammanhängande. Jag har typ inte sovit, och är i stort behov av en tupplur.

Jag avslutar med ett citat från förra årets läger:

Jag: "I rymden har man nog viktigare saker att tänka på än müsli!" *går in i en dörr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar